اجرای ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه اقتصادی در بانه

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در منطقه ویژه اقتصادی بانه ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عملیاتی اجرا خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی رسولیان درهمایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه گفت: در حال حاضر ۸۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور فعال بوده و ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در قالب این تعداد شهرک صنعتی فعالیت دارد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، تمام تلاش خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌کار گرفته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منطقه ویژه اقتصادی بانه را فرصتی برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی ایران و عراق دانست و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در منطقه ویژه اقتصادی بانه ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عملیاتی اجرا خواهد شد و ۵۰ هکتار دیگر توسعه می‌یابد.

رسولیان اعلام کرد: سازمان صنایع کوچک، تسهیلاتی ویژه برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در نظر گرفته و زمینه و فرصت سرمایه‌گذاری را برای فعالان اقتصادی در زمینه اعطای مجوز، زمین و حمایت هنگام تولید، فراهم کرده است.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران هم گفت: کردستان پتانسیل های قابل توجهی را در بخشهای مختلف دارد و ما  از حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام شده دراین استان راضی نیستیم و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را به سرمایه گذاری در این استان دعوت می‌کنیم.

سید علی‌محمد موسوی گفت: با وجود تحریم‌ها ۶.۲ میلیارد دلار طرح سرمایه‌گذاری در سال گذشته در کشور تصویب کرده‌ایم که نسبت به سال ۹۸ بیش از ۲۰ درصد رشد داشت.

Sorry - Comments are closed