روزانه ۲۰۰ کامیون صادراتی از مسیر بازارچه مرزی سومار تردد می‌کنند

به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: آسفالت قسمت‌های آسیب دیده در جاده محور شرف‌شاه به مرز سومار ترمیم و روکش شده و هم اکنون روزانه ۲۰۰ کامیون جهت صادرات به سمت بازارچه سومار تردد می‌کنند.

«حشمت رضایی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه مرزی سومار در گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایرنا افزود: بخش های مختلف بازارچه از نزدیک مورد بازدید میدانی قرار گرفته و در نشستی مسایل و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دادیم.

وی اظهار داشت: مشکلات زیرساخت های بازارچه، فرسودگی قسمت هایی از جاده منتهی بویژه در محور شرف شاه، خدمات رفاهی اعم از مشکلات برق، مخابرات از جمله مواردی بود که در بازدیدی پنج ساعته مورد بررسی قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: مشکلات بازارچه مرزی سومار در بخش های مختلف جمع بندی شده و در جلسه ای اختصاصی در استان با حضور دستگاه های ذیربط مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

رضایی اضافه کرد: همچنین در تماسی با مدیران استانی موضوع قطعی برق و همچنین سیستم مخابراتی منعکس شده که قرار شد با کاهش زمان قطع برق و همچنین نصب سیستم ذخیره در دکل مخابراتی این مشکل برطرف شود.

Sorry - Comments are closed