مرکز تخصصی توسعه صادرات صنعت ساختمان ایران در شهر کلار عراق ایجاد می‌شود

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه اعلام کرد: بر اساس مجوز صادره از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، نخستین مرکز تخصصی توسعه صادرات مصالح و تجهیزات ساختمانی ایران در شهر کلار ایجاد خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری ایلنا، مهدی شوشتری درباره جزییات این خبر گفت: این مرکز تجاری تخصصی، در شاهراه تجاری صادراتی کشور عراق و در نقطه اتصال منطقه کردی و عربی عراق و در مجاورت بزرگ‌ترین پایانه صادراتی غرب کشور (مرز پرویزخان) قرار دارد.

وی ادامه داد: این مرکز تجاری در یک مجتمع بزرگ تجاری با بیش از ۱۱۰۰۰ متر مربع در وسط شهر کلار واقع شده که طبقه دوم آن با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع وسعت و با برخورداری از امکانات خاص و استانداردهای نمایشگاهی، امکان حضور حدود ۷۰ نوع تولیدات صنعت ساختمانی ایران شامل مصالح و تجهیزات ساختمانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و انرژی‌های نوین ساختمانی را فراهم می‌آورد.  

به گفته سرکنسول ایران در سلیمانیه، زمان پیش‌بینی شده برای افتتاح مرکز تجاری تخصصی صنعت ساختمان ایران در شهر کلار، تا نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است. علاقه‌مندان به مشارکت و حضور در این مرکز تجاری می‌توانند به مجری مرکز، شرکت توسعه ارتباطات بین‌المللی تجاری ارگ مراجعه کنند.

Sorry - Comments are closed