فعالیت‌های تجاری مرز خسروی ادامه دارد

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های تجاری همزمان با تردد زوار در مرز خسروی در حال انجام است.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، بختیار رحمانی‌پور امروز در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آغاز سفرهای اربعین و تردد زائران از مرز خسروی و استقبال زائران از این مرز تدابیر لازم برای فعالیت‌های تجاری و اقتصادی و صادرات کالا انجام شده است تا وقفه‌ای در امر تجارت کالا به کشور عراق انجام نشود.

وی گفت: نیروهای گمرک به صورت تمام وقت پای کار هستند و در کنار صادرات کالا در امر تردد زوار در کنار سایر دستگاه‌ها  و نهادهای مستقر در مرز فعالیت می کنند.

رحمانی‌پور عنوان کرد: خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین یک وظیفه و توفیقی است که نصیب ما شده است و در این راستا با تمام توانمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: قصرشیرین یکی از مهم ترین دروازه‌های کشور برای عزیمت زائران به کشور عراق است و همواره اهمیت راهبردی در حوزه تجارت کالا و تردد زائران داشته است.

وی بیان کرد: مجموعه گمرکات استان کرمانشاه در کنار ستاد اربعین استان در راستای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) تلاش می‌کند.

مرز خسروی در شهرستان مرزی قصرشیرین در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است که خسروی – منذریه مسیر اصلی به سمت جاده بغداد پایتخت کشور عراق و از این طریق به کشور سوریه و در نهایت به بندر حلب در ساحل دریای مدیترانه متصل می‌شود.

Sorry - Comments are closed