افزایش صادرات گمرکات خسروی و شوشمی در نخستین ماه از سال جاری

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۲ درصدی ارزش کالا‌های صادراتی گمرک خسروی و رشد ۲۸ درصدی ارزش کالا‌های صادراتی گمرک شوشمی در نخستین ماه از سالجاری خبر داد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر عباس زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه سال جاری ۵۰ میلیون و ۴۲۲ هزارو ۷۲ دلار کالا به وزن ۱۴۴ هزار تن از گمرک خسروی به کشور عراق صادر شده است که این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از لحاظ ارزش ۲ درصد افزایش و از حیث وزن رشد ۱۲ درصدی داشته است.
علی اصغر عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک خسروی را سنگ نمای ساختمان، کاشی و سرامیک، لبنیات، لوازم پلاستیکی، میوه و تره بار عنوان کرد.
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در ادامه ارزش کالاهای صادرات گمرک شوشمی در فروردین ماه سالجاری را ۵ میلیون و ۳۱ هزارو ۴۸۱ دلار به وزن ۳۱ هزارو ۳۷ تن عنوان کرد و افزود این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲۸درصدی و از حیث وزن رشد ۲۵ درصدی داشته است.
عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک شوشمی در فروردین ماه سال جاری را سنگ آهن، میوه و تره بار،گچ ساختمانی، نمک صنعتی، ادوات کشاورزی عنوان کرد.

Sorry - Comments are closed