ممنوعیت تردد خودرو به صورت کران بری از مرز مهران

فرماندار مهران از ممنوعیت تردد خودرو به صورت کران بری «کاپوتاژ» از مرز زمینی بین المللی مهران خبر داد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی عباس شفیعی اظهار کرد: بر اساس اعلام کشور عراق، از ساعاتی پیش تردد خودرو‌های دارای گواهی کران بری «کاپوتاژ» از مرز زمینی مهران ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به حلول ماه صفر، آغاز سفر‌های اربعین و تردد زوار به منظور شرکت در کنگره بزرگ اربعین، از ابتدای ماه صفر بر اساس اعلام کشور عراق، عبور خودرو‌ها دارای گواهی کران بری «کاپوتاژ» از طریق مرز مهران تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه تا امروز خودرو‌های ایرانی می‌توانستند به صورت کران بری و طی مراحل گمرکی از مرز مهران به داخل کشور عراق تردد داشته باشند، افزود: در پی اعلام این ممنوعیت از سوی کشور عراق، از زائران عزیز در خواست می‌شود که از مراجعه به این مرز با خودروی دارای گواهی کران بری «کاپوتاژ» خودداری کنند.

شفیعی با بیان اینکه از ساعت ۲۴ شب گذشته تا ساعت ۱۸ امروز ۱۶ هزار و ۱۶۰ نفر از مرز مهران تردد داشته اند، اضافه کرد: از این میزان هشت هزار نفر از مرز مهران خارج شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد زوار در مرز مهران روال عادی خود را دارد، ابراز کرد: پیش بینی می‌شود که در چند روز آینده حجم تردد از مرز مهران با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین افزایش یابد.

Sorry - Comments are closed