سومین شوروم تجاری ایران در عراق – بغداد

به اطلاع می‌رساند “مؤسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا” با حمایت و نظارت “اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق”، بر اساس مجوز صادره به شماره ۱۶۸۰۱۳ “سازمان توسعه تجارت ایران”، در نظر دارد با اعزام یک هیأت تجاری و اقتصادی عالی‌رتبه از بخش خصوصی و دولتی “سومین شوروم تجاری ایران در عراق” را در بغداد در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ مصادف با ۱۰ و ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ ، با حضور ۱۰۰ شرکت تولیدی و بازرگانی ایران و ۳۰۰ تاجر تراز اول عراق، برگزار ‌نماید.

لازم به ذکر است، این رویداد مشمول یارانه اعزام هیأت تجاری بوده و تاریخ اعزام هیأت تجاری به بغداد ۱۷ مهر و تاریخ بازگشت ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

قابل ذکر است، شوروم تجاری، با دارا بودن کلیه کارکردهای نمایشگاه و حذف موارد و هزینه‌های غیر‌ضروری، امکان نمایش محصولات و مذاکرات رودررو با مشتریان بالقوه را در فضای مجلل هتل پنج ستاره با هزینه‌های بسیار پایین فراهم می‌آورد. در شوروم پیش‌رو، از طریق حضور میدانی و همکاری با تشکل‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی عراق، تجار تراز اول عراق شناسایی شده و از ایشان به‌صورت VIP جهت حضور و بازدید از این شوروم تجاری و مذاکره با شرکت‌های ایرانی دعوت به‌عمل آمده است.

ضمناً، اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، در راستای حمایت از اعضا و فعالان تجاری، مراتب قبول داوری در قرارداد منعقده با مجری این شوروم تجاری را پذیرفته و ترتیبی اتخاذ گردیده است که اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، بنا به تایید رسمی این اتاق، از تخفیف ۳ تا ۵ درصدی هزینه‌های شوروم برخوردار گردند.

آخرین مهلت ثبت‌نام ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲ بوده و به دلیل لزوم هماهنگی و ارسال لیست به سازمان توسعه تجارت، وزارت امور خارجه، شرکت‌ هواپیمایی و پایانه مرزی مهران، غیرقابل تمدید می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند فایل های ذیل را ملاحظه نمایند.

Sorry - Comments are closed