راه اندازی بازارچه تیله کوه در دست اقدام است

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به برخورداری این شهرستان از 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق ، از پیگیری های لازم برای راه اندازی بازارچه مرزی تیله کوه خبر داد.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، محبت جمالی نیا روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه مرزی تیله کوه، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، 43 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها در حوزه جاده، محیط مسقف برای بارانداز و ورود و خروج کالا و ایجاد فیبرنوری بازارچه مرزی تیله کوه تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای راه اندازی بازارچه مرزی تیله کوه استفاده می شود، اضافه کرد که راه اندازی این بازارچه، علاوه بر بهبود وضع معیشتی مردم، در ایجاد اشتغالزایی پایدار نیز نقش اساسی دارد.

وی بیان کرد: برای ایجاد زیرساخت های لازم در بازارچه مرزی تیله کوه، اداره مسکن و شهرسازی به عنوان کارفرما تعیین شد و پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار، کارگاه نیز تجهیز شده است.

فرماندار سرپل ذهاب ابراز امیدواری کرد با توجه به قول های مساعد استاندار کرمانشاه و پیگیری های حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مبنی بر راه اندازی بازارچه مرزی تیله کوه، بتوانیم در راستای اشتغالزایی کوله بران و تجار، گام های موثرتری بر داریم.

جمالی نیا افزود: تلاش می شود در هشت ماه آینده در حوزه محدوده و حریم شهر بتوانیم با همین فعالیت گمرکی که در سایر بازارچه ها در حال انجام است ، مکانی را برای بازارچه تیله کوه تعیین کنیم.

Sorry - Comments are closed