پذیرش ۶ هزار بیمار از کشور عراق در خوزستان برای درمان در سال گذشته

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: در سال ۱۳۹۷، شش‎ هزار بیمار خارجی از کشور عراق به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان برای درمان مراجعه کردند.

به نقل از خبرگزاری ایلنا، رضا قیصی‎پور (مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان) در نشست توسعه توریسم درمانی که در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد، بیان کرد: بر اساس آمار سال گذشته، ۶ هزار بیمار از کشور عراق به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان برای درمان مراجعه کردند که می‌توان با فراهم کردن زمینه جذب هرچه بیشتر بیماران خارجی برای استان از این راه کسب درآمد نمود.

وی ادامه داد: در بخش توریسم درمانی هدف و سرمایه‌گذاری ما، کشور عراق است که بتوانیم بیماران بیشتری را در استان پذیرش کنیم، در سال ۹۰ یک تفاهم نامه با ۲۰۰بند در خصوص توریسم درمانی با کشور عراق منعقد کردیم اما متأسفانه تاکنون متولی مشخصی برای این موضوع در استان در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: لازم است که مدیران بیمارستان‌های استان با اهمیت این موضوع آشنا شوند و برای جذب بیشتر بیماران خارجی در بیمارستان‌های خود شرایط را مهیا کنند، متأسفانه تاکنون کار مطالعاتی در این خصوص در استان انجام نگرفته است.

Sorry - Comments are closed