ورود نخستین فم‌تور گردشگری سلامت از شمال کشور عراق به کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از ورود نخستین فم‌تور گردشگری سلامت از شمال کشور عراق به استان خبر داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز در مراسم استقبال رسمی از شرکت کنندگان در فم‌تور گردشگری گفت:این فم‌تور با شرکت ۷ نفر از مدیران عامل همراه با رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سلیمانیه عراق به منظور معرفی و بازدید از توانمندی‌های حوزه گردشگری سلامت و سایر پتانسیل‌های استان اجرا می‌شود.

وطن دوست عنوان کرد:کردستان از ظرفیت مطلوبی در حوزه گردشگری سلامت و پتانسیل برای سرمایه‌گذاری در این بخش برخوردار بوده که امید است این فم‌تور منجر به توسعه همکاری در این بخش‌ها شود.

او افزود:هیاتی متشکل از رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان، رئیس پایانه مرزی باشماق، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان، رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی این اداره‌کل، کارشناسان حوزه گردشگری، نماینده حراست و تنی چند از نماینده‌های بخش‌های دولتی و خصوصی استان و.. در مراسم رسمی استقبال رسمی حضور داشتند.

Sorry - Comments are closed