افزایش ۵۹ در صدی صادرات کالا از گمرک خسروی نسبت به پارسال

مدیر گمرک خسروی گفت: ازابتدای سال تاکنون ۳۴۹میلیون دلار کالا از مرز خسروی به عراق صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر ارزشی ۵۹ درصد افزایش داشته است.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهدی عباسیان افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۵۰ هزار و ۵۰۰ تن به ارزش بیش از ۳۴۹ میلیون دلاراز گمرک خسروی صادرات شده که از نظر وزنی ۶۵ درصد و از نظر ارزشی ۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشترشده است ..
به گفته وی همچنین صادرات کالا‌های اظهاری در این مدت در گمرک خسروی از لحاظ وزنی ۳۰۲ و از لحاظ ارزشی ۲۸۴ درصد افزایش داشته است.
مدیر گمرک خسروی در ادامه از رشد ۳۰۲ درصدی وزن و ۲۸۴ درصدی ارزش دلاری کالا‌های صادراتی اظهار شده در گمرک خسروی در پنج ماه سپری شده از سال جاری خبر داد.
عباسیان در ادامه گفت: در گمرک خسروی بیش از ۲۸۳ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۳۰ میلیون دلار توسط تاجران و صاحبان کالا اظهار و بعد از طی مراحل گمرکی به کشور عراق صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی چشمگیر داشته است.
وی در ادامه با اشاره به رشد کالا‌های اظهاری گفت: همچنین بیش از ۵۶۶ هزار تن کالای اظهاری در سایر گمرکات به ارزش ۲۱۹ میلیون دلار از این گمرک به عراق صادر شده است.

Sorry - Comments are closed