معاون گردشگری با وزرای گردشگری عمان، آذربایجان و عراق مذاکره کرد

معاون گردشگری کشورمان در سفری که به کشور عمان داشت با وزرای گردشگری سه کشور عمان، آذربایجان و عراق دیدار و گفت‌گو کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی نوشت: محمد محب‌خدایی معاون گردشگری روز چهارشنبه 22 آذر 96 در تشریح نتایج سفر خود به کشور عمان گفت: در این سفر با وزرای گردشگری سه کشور عمان، آذربایجان و عراق دیدار و تبادل نظر داشتیم.

او ادامه داد: در این دیدارها با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی کشورمان، بر افزایش همکاری‌های گردشگری بین جمهوری اسلامی ایران و سه کشور عمان، آذربایجان و عراق تأکید شد.

محب‌خدایی همچنین به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بخش خصوصی گردشگری ایران و عمان اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه به منظور معرفی و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در دو کشور به امضا رسید.»

معاون گردشگری به ملاقات با شرکت‌های فعال حوزه گردشگری سلامت در کشور عمان اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد، شرکت‌های فعال در این حوزه به بیان مشکلات و موانع موجود پرداختند و مقرر شد این موضوعات مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

او با اشاره به حضور خود در جلسه مصاحبه وزرای گردشگری گردشگری کشورهای مختلف با شبکه CNN، گفت: در این مصاحبه زنده خبری ما به ظرفیت‌های موجود در کشور اشاره کردیم، همچنین موضوع «تبریز2018» را در این نشست مطرح و معرفی کردیم.

Sorry - Comments are closed