بخش خصوصی؛ در بغداد نمایشگاه تجاری اختصاصی ایران برگزار می کند

رایزن بازرگانی ایران در عراق از برگزاری نمایشگاه اختصاصی تجاری و صنعتی کشورمان در بغداد از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ توسط بخش خصوصی خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران نوشت: ناصر بهزاد افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت و همکاری سفارت ایران در بغداد و با هدف معرفی توانمندی‌های تجاری و صنعتی ایران در فضایی به مساحت بیش از هزار مترمربع در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بغداد برگزار و پیش بینی می‌شود ۱۰۰ شرکت صنعتی تجاری و مهندسی از ایران در آن حضور یابند.

وی اضافه کرد: زمینه‌های مشارکت شرکت‌های برتر ایرانی در بخش‌های مختلف صنعتی عراق در قالب سه طرح با 10 عنوان تعریف شده است و این امکان را به شرکت‌های ایرانی می‌دهد که با شناخت دقیق‌تری بتوانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری جدید در عراق وارد شوند.

بهزاد در خصوص این سه طرح گفت: زیرشاخه‌های صنعت ساختمانی تحت عنوان «پروبیلد ایران»، زیرشاخه‌های صنایع غذایی تحت عنوان «پروفود ایران» و سایر گروه‌های صنعتی شامل گروه‌های وابسته به صنعت خودرو، آب، برق، خدمات فنی و مهندسی، پلاستیک، تجهیزات پزشکی، چاپ و بسته‌بندی تحت عنوان پروژه سوم تعریف شده است.

رایزن بازرگانی ایران در عراق، برگزاری و مذاکرات تجاری و صنعتی میان فعالان ایرانی و عراقی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حاشیه این نمایشگاه بیان کرد.

بهزاد تأکید کرد: توسعه بازار عراق در شرایط ورود این کشور به مرحله بازسازی پس از پایان جنگ با داعش و آزادسازی مناطق اشغال شده، فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های ایرانی جهت اجرای طرح های مهم و تأمین و صدور کالاست.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با رایزنی بازرگانی ایران در عراق با شماره 3 – 009647700055151 تماس بگیرند.

Sorry - Comments are closed