استاندار سلیمانیه عراق به کردستان سفر می کند

استاندار کردستان از سفر استاندار سلیمانیه عراق به همراه هیات تجاری و اقتصادی به سنندج خبر داد.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید نمایشگاه رونق تولید و معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده هیأت تجاری و بازرگانی از اقلیم کردستان به این نمایشگاه دعوت شدند و حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: در راستای برقراری ارتباطات بیشتر به زودی استاندار سلیمانیه به همراه هیأت تجاری و اقتصادی به کردستان ایران سفر می‌کند.

استاندار کردستان افزود: پیشنهاد شده نمایشگاه توانمندی واحدهای تولیدی استان در تهران و هم چنین اقلیم کردستان عراق برگزار شود که درصدد تحقق آن خواهیم بود.

مرادنیا اظهار داشت: علی رغم اینکه بیان می‌شود واحدهای تولیدی استان با مشکلات فراوانی مواجه اند و غیر فعال هستند ولی آنچه در این نمایشگاه مشاهده شده بر خلاف این گفته‌هاست.

وی یادآور شد: منکر وجود مشکلات و موانع نیستیم ولی نباید اقدام به بزرگ‌نمایی آنها کرد و مردم خود می‌توانند با بازدید از این نمایشگاه و گفت و گو با صاحبان واحدهای تولیدی به واقعیت‌ها پی ببرند.

استاندار کردستان گفت: یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های تولیدی استان و فراهم کردن زمینه مشاهده مستقیم مردم از وضعیت تولید در استان است.

مرادنیا افزود: مراجعه کنندگان وقتی رونق تولید در واحدهای تولیدی استان را مشاهده می‌کنند بی شک تشویق به سرمایه گذاری می‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی مرتبط با حوزه تولید و صنعت باید وقت بگذارند و در این نمایشگاه شرکت کنند و از نزدیک وضعیت واحدها و مطالبات و خواسته‌های آنها را مورد بررسی قرار دهند و پاسخگوی آنها باشند.

معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تعداد دیگری از مسئولان استاندار کردستان را در این بازدید همراهی کردند.

در این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید استاندار کردستان و هیأت همراه او از تمامی غرفه‌های موجود در این نمایشگاه بازدید کردند و تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی هم از این فرصت استفاده کرده و علاوه بر معرفی تولیدات خود به بیان مشکلات خود پرداختند و تعدادی هم بابت تلاش مسئولان استان در راستای رفع دغدغه‌هایشان تشکر کردند و خواستار حمایت بیشتر آنها شدند.

این نمایشگاه از ۲۷ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کردستان در سنندج برپا شده و تا ۳۱ خرداد هر روز از ساعت ۱۵ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

Sorry - Comments are closed